Subject: Volikiri hoonete elektripaigaldiste kasutuslubade/auditite dokumentatsiooniga tutvumiseks TTJA andmebaasis
From: "Eleri Keskoja" <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Nov 2024 13:28:50 +0200

Tere

Edastan volikirja seonduvalt Tallinnas - Pärnu mnt 139 (ehitusregistri
kood 120556795); Pärnu mnt 139/1 (ehitusregistri kood 120276453) asuvate
elektripaigaldiste kasutuslubade/auditite dokumentatsiooniga tutvumiseks
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti andebaasis.

Lugupidamisega

Eleri Keskoja

ärikinnisvara kliendihaldur

Tel: +372 5622 0695

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Stell Eesti AS

A.H. Tammsaare tee 47

11316 Tallinn

stell.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.